Ş. Musəvi, "Rəqəmsal Marketinq: İnfluencer Təsiri Altında Satınalma Davranışına dair Texnologiya Sahəsində Araşdırma," VII INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE OF ECONOMICS AND MANAGEMENT RESEARCHERS (ISCEMR-2025) , vol.1, no.1, pp.1-258, 2025
Musəvi, Ş. 2025. Rəqəmsal Marketinq: İnfluencer Təsiri Altında Satınalma Davranışına dair Texnologiya Sahəsində Araşdırma. VII INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE OF ECONOMICS AND MANAGEMENT RESEARCHERS (ISCEMR-2025) , vol.1, no.1 , 1-258.
Musəvi, Ş., (2025). Rəqəmsal Marketinq: İnfluencer Təsiri Altında Satınalma Davranışına dair Texnologiya Sahəsində Araşdırma. VII INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE OF ECONOMICS AND MANAGEMENT RESEARCHERS (ISCEMR-2025) , vol.1, no.1, 1-258.
Musəvi, ŞƏFƏQ. "Rəqəmsal Marketinq: İnfluencer Təsiri Altında Satınalma Davranışına dair Texnologiya Sahəsində Araşdırma," VII INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE OF ECONOMICS AND MANAGEMENT RESEARCHERS (ISCEMR-2025) , vol.1, no.1, 1-258, 2025
Musəvi, ŞƏFƏQ. "Rəqəmsal Marketinq: İnfluencer Təsiri Altında Satınalma Davranışına dair Texnologiya Sahəsində Araşdırma." VII INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE OF ECONOMICS AND MANAGEMENT RESEARCHERS (ISCEMR-2025) , vol.1, no.1, pp.1-258, 2025
Musəvi, Ş. (2025) . "Rəqəmsal Marketinq: İnfluencer Təsiri Altında Satınalma Davranışına dair Texnologiya Sahəsində Araşdırma." VII INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE OF ECONOMICS AND MANAGEMENT RESEARCHERS (ISCEMR-2025) , vol.1, no.1, pp.1-258.
@article{article, author={ŞƏFƏQ MUSƏVİ}, title={Rəqəmsal Marketinq: İnfluencer Təsiri Altında Satınalma Davranışına dair Texnologiya Sahəsində Araşdırma}, journal={VII INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE OF ECONOMICS AND MANAGEMENT RESEARCHERS (ISCEMR-2025) }, year=2025, pages={1-258} }