istinad formatı
Rəqəmsal Marketinq: İnfluencer Təsiri Altında Satınalma Davranışına dair Texnologiya Sahəsində Araşdırma
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ş. Musəvi, "Rəqəmsal Marketinq: İnfluencer Təsiri Altında Satınalma Davranışına dair Texnologiya Sahəsində Araşdırma," VII INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE OF ECONOMICS AND MANAGEMENT RESEARCHERS (ISCEMR-2025) , vol.1, no.1, pp.1-258, 2025

Musəvi, Ş. 2025. Rəqəmsal Marketinq: İnfluencer Təsiri Altında Satınalma Davranışına dair Texnologiya Sahəsində Araşdırma. VII INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE OF ECONOMICS AND MANAGEMENT RESEARCHERS (ISCEMR-2025) , vol.1, no.1 , 1-258.

Musəvi, Ş., (2025). Rəqəmsal Marketinq: İnfluencer Təsiri Altında Satınalma Davranışına dair Texnologiya Sahəsində Araşdırma. VII INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE OF ECONOMICS AND MANAGEMENT RESEARCHERS (ISCEMR-2025) , vol.1, no.1, 1-258.

Musəvi, ŞƏFƏQ. "Rəqəmsal Marketinq: İnfluencer Təsiri Altında Satınalma Davranışına dair Texnologiya Sahəsində Araşdırma," VII INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE OF ECONOMICS AND MANAGEMENT RESEARCHERS (ISCEMR-2025) , vol.1, no.1, 1-258, 2025

Musəvi, ŞƏFƏQ. "Rəqəmsal Marketinq: İnfluencer Təsiri Altında Satınalma Davranışına dair Texnologiya Sahəsində Araşdırma." VII INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE OF ECONOMICS AND MANAGEMENT RESEARCHERS (ISCEMR-2025) , vol.1, no.1, pp.1-258, 2025

Musəvi, Ş. (2025) . "Rəqəmsal Marketinq: İnfluencer Təsiri Altında Satınalma Davranışına dair Texnologiya Sahəsində Araşdırma." VII INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE OF ECONOMICS AND MANAGEMENT RESEARCHERS (ISCEMR-2025) , vol.1, no.1, pp.1-258.

@article{article, author={ŞƏFƏQ MUSƏVİ}, title={Rəqəmsal Marketinq: İnfluencer Təsiri Altında Satınalma Davranışına dair Texnologiya Sahəsində Araşdırma}, journal={VII INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE OF ECONOMICS AND MANAGEMENT RESEARCHERS (ISCEMR-2025) }, year=2025, pages={1-258} }