İctimaiyyətlə əlaqələr


Creative Commons License

Məmmədova S.

Azərbaycan Dövlət İqtisad Universiteti, Baku, 2025

  • Nəşrin Növü: Book / Textbook
  • Nəşr tarixi: 2025
  • Nəşriyyat: Azərbaycan Dövlət İqtisad Universiteti
  • Çap olunduğu şəhər: Baku
  • Adres: Bəli

Qısa məlumat

Dərslikdə ictimaiyyətlə əlaqələrin konseptual əsasları, daxili və xarici kommunikasiya, media ilə işin qurulması, ictimaiyyətlə əlaqələrdə sosial medianın rolu, korporativ sosial məsuliyyət ictimaiyyətlə əlaqələr aləti kimi, ictimaiyyətlə əlaqələr nəzəriyyətləri və konseptləri, qeyri-kommersiya məqsədli ictimaiyyətlə əlaqələr, ictimaiyyətlə əlaqələr və strateji kommnunikasiyanın dəyişim trendləri, korporativ imic və reputasiya, press-relizlərin tərtibi, strateji ictimaiyyətlə əlaqələrin planlaşdırılması və idarə edilməsi, böhran anında ictimaiyyətlə əlaqələrin kommunikasiyanın elementi kimi idarə edilməsi, dezinformasiya, saxta xəbər və  propaqanda ilə mübarizə üsulları, müştərilərlə faydalı əlaqələr yaradılması və onların məmnunluğuna  nail olmaq, müştərilərdən dəyərin əldə edilməsi və  onlarla əlaqələrin genişləndirilməsi məsələsi ətraflı izah edilib. Dərslikdə ictimaiyyətlə əlaqələr (PR) və onun əhatə dairəsi, ictimaiyyətlə əlaqə (PR) və marketinq əlaqələri, ictimaiyyətlə əlaqələr (PR) prosesi, ictimaiyyətlə əlaqə vasitələri və mühiti, ictimai münasibətlərdə imic idarəçiliyinə xüsusi diqqət yetirilib və beynəlxalq təcrübədən nümunələr verilib.

Dərslik ali məktəblərin bakalavr təhsil pilləsinin tələbələri üçün nəzərdə tutulub. Kitabdan həmçinin ictimaiyyətlə əlaqələrlə maraqlanan şəxslər istifadə edə bilər.