Azərbaycan Dövlət İqtisad Universiteti, Baku, 2025
Dərslikdə
ictimaiyyətlə əlaqələrin
konseptual əsasları, daxili və xarici kommunikasiya, media ilə işin qurulması, ictimaiyyətlə
əlaqələrdə sosial
medianın rolu, korporativ sosial məsuliyyət ictimaiyyətlə əlaqələr aləti kimi, ictimaiyyətlə
əlaqələr nəzəriyyətləri və konseptləri, qeyri-kommersiya məqsədli ictimaiyyətlə
əlaqələr, ictimaiyyətlə əlaqələr və strateji kommnunikasiyanın dəyişim trendləri, korporativ imic və
reputasiya, press-relizlərin tərtibi, strateji ictimaiyyətlə əlaqələrin planlaşdırılması və idarə
edilməsi, böhran anında ictimaiyyətlə əlaqələrin kommunikasiyanın elementi kimi idarə edilməsi,
dezinformasiya, saxta xəbər və
propaqanda ilə mübarizə üsulları, müştərilərlə faydalı əlaqələr
yaradılması və onların məmnunluğuna nail
olmaq, müştərilərdən dəyərin əldə edilməsi və
onlarla əlaqələrin genişləndirilməsi məsələsi ətraflı izah edilib. Dərslikdə
ictimaiyyətlə
əlaqələr (PR) və onun əhatə dairəsi, ictimaiyyətlə əlaqə (PR) və marketinq əlaqələri,
ictimaiyyətlə əlaqələr (PR) prosesi, ictimaiyyətlə əlaqə vasitələri və mühiti,
ictimai münasibətlərdə
imic idarəçiliyinə xüsusi diqqət yetirilib və beynəlxalq təcrübədən nümunələr
verilib.
Dərslik ali məktəblərin bakalavr təhsil pilləsinin tələbələri üçün nəzərdə tutulub. Kitabdan həmçinin ictimaiyyətlə əlaqələrlə maraqlanan şəxslər istifadə edə bilər.