Marketing Research


Creative Commons License

Xeyirxəbərov İ.

İqtisad Universiteti Nəşriyyatı, Baku, 2015

Qısa məlumat

The book explains the essence of marketing research, its scientific and methodological foundations, as well as the procedures and organizational aspects of conducting it. Each stage of the marketing research process is presented as a separate topic within the textbook. In addition, the role and significance of the marketing information system in conducting standard marketing research are discussed in detail, and issues related to its design are clarified. The final section covers topics related to applied marketing research.

The textbook can be used by undergraduate and graduate students majoring in Marketing, as well as by managers, market analysts, and business leaders interested in solving practical marketing problems.

Kitabda marketinq tədqiqatlarının mahiyyəti, onun elmi-metodiki əsasları, aparılma qaydası və təşkili məsələləri izah olunmuşdur. Marketinq tədqiqatları prosesinin hər bir mərhələsi dərs vəsaitində ayrıca mövzu kimi işıqlandırılmışdır. Bununla yanaşı, dərs vəsaitində standart marketinq tədqiqatlarının aparılmasında marketinq informasiya sisteminin rolu və əhəmiyyəti açıq şəkildə göstərilmiş, onun layihələndirilməsi məsələlərinə aydınlıq gətirilmişdir. Sonda tətbiqi marketinq tədqiqatları ilə bağlı mövzulara da yer verilmişdir.

Dərs vəsaitindən “Marketinq” ixtisası üzrə təhsil alan bakalavr və magistrlər, həmçinin praktikada marketinq problemlərinin həlli ilə maraqlanan menecerlər, bazar analitikləri və müəssisə rəhbərləri istifadə edə bilərlər.