Rəqəmsallaşdırılma şəraitində biznesin idarə edilməsi.


Xankişiyev X.

İnformasiya cəmiyyətində iqtisadiyyatın davamlı inkişaf problemləri. Beynəlxalq Elmi Konfrans. Sumqayıt. , vol.7, no.10, pp.238-244, 2021 (Conference Book)

Qısa məlumat

Although the digital economy, which encompasses and transforms all spheres of modern production and social life and is based on a qualitatively new type of information and telecommunication technologies, is still in the process of formation, it already possesses significant potential for success when implemented by companies and countries that currently lead in key areas of socio-economic development.

At this stage, the focus is on competitive businesses that are increasingly taking on global forms in the fields of efficiency, productivity, and innovation.

The issue of economic digitalization — along with the related responsibilities faced by businesses, the state, and society as a whole — as well as the challenges and opportunities presented by the digital economy, has become the subject of intensive research and analysis.

Müasir istehsal və ictimai həyatın bütün sahələrini əhatə edən və dəyişən informasiya və telekommunikasiya texnologiyalarının keyfiyyətcə yeni tipinə əsaslanan rəqəmsal iqtisadiyyat formalaşma prosesində olsa da, artıq bu gün şirkətlər və sosial-iqtisadi inkişafın əsas istiqamətləri üzrə mövqelərdə liderlik edən ölkələr tərəfindən onun həyata keçirilməsi zamanı nail olunmasına şans verən çox güclü potensiala malikdir. Bu zaman effektivlik, məhsuldarlıq və innovasiyalar sahəsində getdikcə daha çox qlobal formalar alan rəqabətqabiliyyətli biznesdən söhbət gedir. İqtisadiyyatın rəqəmsallaşdırılması problemi, bununla bağlı biznes, dövlət və bütünlükdə cəmiyyət qarşısında duran vəzifələr, rəqəmsal iqtisadiyyatın doğurduğu çağırışlar və onun verdiyi şanslar intensiv dərketmə obyektidir.