Şəki destinasiyasının marketinq planlaşması


Məmmədov E.

Turizm və qonaqpərvərlik tədqiqatları Beynəlxalq jurnal, vol.18,5, no.1, pp.198-211, 2017 (Peer-Reviewed Journal)

Qısa məlumat

Şəhərlərin coğrafi, mədəni, tarixi xüsusiyyətləri vəhşi təbiət cəmiyyəti çərçivəsində ziyarətçilərə təqdim edilmişdir. Bir-biri ilə rəqabət aparan şəhərlər müxtəlif xüsusiyyətləri və xüsusiyyətlərini ortaya qoyaraq turistləri cəlb etməyə çalışır. Bir təyinat şəhəri olaraq beynəlxalq arenada markanın dəyərini yüksəltmək, yaxşı imic əldə etmək üçün müxtəlif strategiyalar hazırlayır. Bir istiqamətin güclü tərəflərini vurğulayaraq, zəif tərəflərini aradan qaldıraraq, özünə qarşı təhlükələrin fərqinə vararaq, onun malik olduğu imkanları dəyərləndirmək lazımdır. Bu baxımdan məqalədə Azərbaycanın mühüm şəhərlərindən biri olan Şəkinin SWOT kimi təhlil edilərək turizm potensialının artırılması yolları araşdırılır. Məqalədə Şəki destinasiyasının brendləşdirilməsi ilə bağlı təkliflər də irəli sürülür.