Elmi Xəbərlər № 3, 2023 (İctimai və Texniki elmlər seriyası), vol.3, no.3, pp.17-24, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
PUBLİC RELATİONS PRACTİCES İN LOCAL GOVERNMENTS (MUNİCİPALİTİES)
Abstract
Today, public relations has become a unit that undertakes important activities in institutions and organizations. Public relations can be categorised according to its field of activity as internal and external public relations for recognition and promotion. In this context, public relations has a unit function for the organisation, reaching the target audience and the public in general. Public relations activities in public institutions, especially in elected structures, have increased in importance in order to create a positive perspective in society. In other words, organisations aim to create corporate identity and corporate image by knowing the target audience and providing information about the organisation to the public.
Local governments, one of these structures, can be briefly defined as local institutions that aim to serve the local people and are organised for this purpose. When we examine the organisational structure of municipalities as a local government model, we see that the public relations unit has been established as a unit that will organise and manage relations with the public. Under the headings of recognition and promotion, this study examines the public relations initiatives put forth by the local government within the framework of its fundamental principles.
Key words: public relations, local governments, municipality
YERLİ ÖZÜNÜİDARƏETMƏ ORQANLARINDA (BƏLƏDİYYƏLƏRDƏ) İCTİMAİYYƏTLƏ ƏLAQƏLƏRİN TƏTBİQİ
Xülasə
Bu gün İctimaiyyətlə Əlaqələr qurum və təşkilatlarda mühüm fəaliyyətlər həyata keçirən bir bölməyə çevrilmişdir. İctimaiyyətlə əlaqələr fəaliyyət sahəsinə görə tanınma və tanıtma istiqamətində daxili və xarici ictimai əlaqələr kimi təsnif edilə bilər. Bu kontekstdə ictimaiyyətlə əlaqələr təşkilat üçün hədəf auditoriyaya və ümumilikdə ictimaiyyətə çatmaq üçün vahid funksiyaya malikdir. Cəmiyyətdə, müsbət imic yaratmaq üçün yeli qurumlarda, xüsusən də seçkili strukturlarda ictimaiyyətlə əlaqələr fəaliyyətinin əhəmiyyəti artmışdır. Başqa sözlə desək, təşkilatlar hədəf auditoriyanı tanıyaraq, ictimaiyyətə təşkilat haqqında məlumat verməklə korporativ şəxsiyyət və korporativ imic yaratmağı qarşısına məqsəd qoyur.
Bu strukturlardan biri olan yerli idarəetmələr qısaca olaraq yerli xalqa xidmət etməyi qarşısına məqsəd qoyan və bu məqsədlə təşkil edilən yerli qurumlar kimi tərif etmək olar. Bələdiyyələrin təşkilati strukturlaşmasını yerli özünüidarəetmə modeli kimi araşdırdıqda ictimaiyyətlə əlaqələri təşkil və idarə edəcək bir bölmə kimi ictimaiyyətlə əlaqələr bölməsinin yaradıldığının şahidi oluruq. Bu məsələdə yerli idarəetmənin əsas prinsipləri nəzərə alınaraq, bu prinsiplər çərçivəsində həyata keçirilən ictimaiyyətlə əlaqələr fəaliyyətləri tanınma və tanıtma başlıqları altında araşdırılmışdır.
Açar sözlər: ictimaiyyətlə əlaqələr, yerli özünüidarəetmə orqanları, bələdiyyə