istinad üçün kopyala
Müslümat Allahverdiyeva, Xəyyam Cəfərov M., Jafarov K.
PAHTEI, vol.30, no.07, pp.141-152, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
Qısa məlumat
Davamlı biznes inkişafı üçün ən perspektivli sahələrdən biri PR-texnologiyaların istifadəsidir. İstər korporativ, istər pərakəndə, istərsə də məhsul səviyyəsində brend imicinin inkişafında reklam və PR texnologiyaları mərkəzi rol oynayır. O, istehlakçılara brendin funksional imkanları haqqında məlumat verir, eyni zamanda brendə simvolik dəyərlər və istehlakçıya aid mənalar aşılayır. PR texnologiyaları fərdin özünü inkişaf etdirməsinə yönəlmiş faktiki insan ehtiyaclarının formalaşmasına kömək edir. Onların köməyi ilə bazarın inkişafı baş verir, satışın həcmi artır, ticarət təşkilatının gəlirlərinin artımı təmin edilir. PR-nin effektivliyi istehlakçıya təsirin müvafiq forma və vasitələrinin düzgün tətbiqindən asılıdır ki, bu da öz növbəsində mütəxəssisdən bilik, bacarıq və bacarıqlar kompleksi tələb edir. Müasir bazar şəraitində PR texnologiyalarının əhəmiyyəti və rolu bazarların müxtəlif məhsullar, rəqabət forma və üsulları ilə getdikcə daha çox doyması və istehlakçı tələbatlarının çoxalması və digər amillər hesabına durmadan artır.
Hazırda şirkətlər üçün məhsullarının, xidmətlərinin təşviqi, ictimaiyyətlə əlaqələr və imicinin formalaşdırılması məsələləri getdikcə aktuallaşır. İctimaiyyətlə əlaqələr (PR) sosial-iqtisadi və siyasi rəqabət sistemləri altında bir sosial qrupun dəyər diapazonunda bir obyektin (ideya, məhsul, xidmət, şəxs, təşkilat) imicini yaratmaq və həyata keçirmək, bu obrazı həyatda ideal və zəruri bir obraz kimi möhkəmləndirmək üçün texnologiyalarıdır. PR texnologiyalarından geniş mənada ictimai rəyin idarə edilməsi, cəmiyyətlə dövlət orqanları və ya kommersiya strukturları arasında əlaqələrin qurulması, o cümlədən sosial, siyasi və ya iqtisadi proseslərin obyektiv başa düşülməsi üçün istifadə edilir. Məqalədə dünya markalarının milli bazarda irəlilədilməsində PR texnologiyalarının və reklamın inteqrasiyasının bir sıra üstünlükləri, reklam və ictimaiyyətlə əlaqələr arasındakı fərq, yeni bir şirkətin qurulması zamanı onun milli bazara inteqrasiyası zamanı görülən tədbirlər, bazarı genişləndirmək üçün PR-dan istifadə etməyin səbəbləri, yeni müştərilərə və bazarlara çatmaq üçün PR-dən istifadə etməyin yolları, bir şirkətin tanıdılması üçün PR texnologiyalarının tətbiqi zamanı ən səmərəli strategiyanın seçilməsi məsələləri, PR texnologiyalarının tətbiqi zamanı milli bazara uyğunlaşmanın strategiyasının hazırlanması amilləri tədqiqata cəlb edilmişdir.
Açar sözlər: ictimaiyyətlə əlaqələr, marketinq, strategiya, müəssisə, reklam