İqtisadiyyatın rəqəmsallaşdırılması şəraitində biznes proseslərinin idarə edilməsinin spesifikliyi.


Creative Commons License

Xankişiyev X.

Rəqəmsal İqtisadiyyat: Müasir Çağırışlar və Real İmkanlar” II Beynəlxalq Konfransın materialları. UNEC, vol.5, no.II Hissə, pp.125-129, 2022 (Conference Book)

Qısa məlumat

Although the digital economy (DE), which encompasses all areas of modern production and social life and is based on a qualitatively new type of information and telecommunication technologies, is still in the process of formation, it already possesses immense potential to be successfully implemented by companies and countries that lead in key areas of socio-economic development.

In this context, the concept of the Fourth Industrial Revolution emphasizes leadership in an increasingly global competition in the fields of efficiency, productivity, and innovation, as well as in ensuring high living standards and broadly understood well-being. It also includes the application of fundamentally new forms of digital communication among people and the use of artificial intelligence to meet human needs based on personalized principles.

The problem of digitalization of the economy, the related responsibilities faced by business, government, and society as a whole, the challenges posed by the digital economy, and the opportunities it offers are all the subject of intense and ongoing analysis.

Müasir istehsal və ictimai həyatın bütün sahələrini əhatə edən və dəyişən informasiya və telekommunikasiya texnologiyalarının keyfiyyətcə yeni tipinə əsaslanan rəqəmsal iqtisadiyyat (Rİ) formalaşma prosesində olsa da, artıq bu gün şirkətlər və sosial-iqtisadi inkişafın əsas istiqamətləri üzrə mövqelərdə liderlik edən ölkələr tərəfindən onun həyata keçirilməsi zamanı nail olunmasına şans verən çox güclü potensiala malikdir. Bu zaman 4-cü sənaye inqilabı konsepsiyasında söhbət effektivlik, məhsuldarlıq və innovasiyalar sahəsində getdikcə daha çox qlobal formalar alan rəqabət mübarizəsində, həmçinin həyatın yüksək standartlarının və geniş mənada başa düşülən rifahının təmin edilməsi işində, insanlar arasında prinsipial cəhətdən yeni rəqəmsal kommunikasiya formalarının tətbiqi, insanların tələbatlarının fərdiləşdirilmiş prinsiplərində təmin edilməsində süni intellektin verdiyi imkanların istifadəsi daxil olmaqla, liderlikdən gedir. İqtisadiyyatın rəqəmsallaşdırılması problemi, bununla bağlı biznes, dövlət və bütünlükdə cəmiyyət qarşısında duran vəzifələr, rəqəmsal iqtisadiyyatın doğurduğu çağırışlar və onun verdiyi şanslar intensiv dərketmə obyektidir.