Statistika Xəbərləri elmi-praktik jurnal. , vol.2, pp.60-70, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Azərbaycanın
təhsil müəssisələrində vergitutmanın problemləri
Xülasə
Məqalədə qeyd
edilmişdir ki, bu gün təhsil sistemi ölkənin insan və iqtisadi potensialının
inkişafı üçün başlanğıc şəraiti yaratmaqla əhalinin həyat səviyyəsini geniş dərəcədə
səciyyələndirir.
Göstərilmişdir
ki, vergi sistemi dövlət iqtisadiyyatında islahat yolları və metodları haqqında
əsas müzakirə mövzularından biridir. Qərb ölkələrində təhsil müəssisələrində
vergi sisteminin öyrənilməsində böyük təcrübə qazanılmışdır. Vergitutmanın əsas
prinsipləri hazırlanaraq tətbiq olunmaqla milli vergi sisteminin bu sahədə ən
yaxşı seçimə keçə bilməsi təmin edilmişdir.
Təhsil müəssisələrinin
fəaliyyətində ortaya çıxan ən vacib problem kommersiya fəaliyyətindən əldə edilən
gəlirlərdən vergitutma problemidir. Hazırda bir çox ölkələr təhsil müəssisələri
üçün güzəştli vergi mexanizmlərindən istifadə edir.
Problems of
taxation in educational institutions of Azerbaijan
Summary
The article notes
that, today, the education system to a large extent characterizes the quality
of life of the population, creating the starting conditions for the development
of the human and economic potential of the country.
It was noted that,
the tax system is one of the main subjects of discussion about the ways and
methods of reforming the state economy. In Western countries, vast experience
has been gained in studying the tax system in educational institutions. The
fundamental principles of taxation have been developed, by implementing which
the national tax systems are able to move to the best option in this area.
The most important
problem that arises in the activities of educational institutions is the
problem of taxation of income derived from commercial activities. Currently,
many countries use preferential tax mechanisms for educational institutions.
The Tax Code of the
Republic of Azerbaijan and the laws adopted in accordance with it contain
provisions defining particularities of taxation in educational institutions.