REGİONLARIN SOSİAL-İQTİSADİ İNKİŞAFINDA MİKRO, KİÇİK VƏ ORTA SAHİBKARLIĞIN ROLUNUN TƏDQİQİ


Creative Commons License

Musayev Y.

Azərbaycan Memarlıq və İnşaat Universiteti. Tikintinin iqtisadiyyatı və menecment. Elmi-praktik jurnal., vol.29, no.4, pp.159-172, 2024 (Peer-Reviewed Journal)

Abstract

Azərbaycan Respublikası 1991-ci ildə dövlət müstəqilliyini bərpa etdikdən sonra bazar iqtisadiyyatı münasibətlərinin və özəl sektorun inkişafı prioritet qəbul edilmişdir. Zaman keçdikcə biznes mühitinin yaxşılaşması və sahibkarlığın təşfiqi milli iqtisadiyyatda qeyri-neft sektorunun payının artırılmasına və sosial problemlərin həllinə böyük təkan vermişdir. Ölkədə yoxsulluğun azaldılması və regionların sosial-iqtisadi inkişafına nail olmaq üçün mikro, kiçik və orta sahibkarlığın dəstəklənməsi siyasəti həyata keçirilmişdir. Bütün bunlar məqalənin əsas məqsədi olan regionların sosial-iqtisadi inkişafında sahibkarlığın rolunun tədqiqini elmi və praktik baxımdan olduqca aktual edir. Tədqiqat işində ədəbiyyat icmalı, məzmun təhlili, sintez, müqayisəli təhlil və məntiqi ümumiləşdirmə metodlarından istifadə edilmişdir.

Tədiqatın nəticəsi olaraq qarışıq tədqiqat metodları əsasında Azərbaycan Respublikasının sosial-iqtisadi inkişafı mərhələlər üzrə təsnifləşdirilmişdir.

Məzmun təhlili, müqayisə və məntiqi ümumiləşdirmə əsasında Azərbaycanda sahibkarlığın inkişafı məqsədilə reallaşdırılan dövlət siyasəti 3 istiqamət üzrə qruplaşdırılmışdır.

Bölgələrdə fəaliyyət göstərən mikro, kiçik və orta sahibkarların sayının və ölkənin makro-iqtisadi göstəricilərdə payının artması onların regionların sosial-iqtisadi inkişafında rolunu artırır. Xüsusilə, mikro, kiçik və orta ölçülü ailə biznesləri Qarabağ və Şərqi Zəngəzur iqtisadi rayonlarının dayanıqlı sosial-iqtisadi inkişafında mühüm rol oynaya bilər.