AZƏRBAYCANDA RƏQABƏT MÜHİTİNİN FORMALAŞDIRILMASI VƏ DAXİLİ BAZARIN QORUNMASI


Creative Commons License

Allahverdiyeva M., Əzizova G.

AZƏRBAYCANIN TRANZİT POTENSİALININ İQTİSADİ İNKİŞAFDA ROLU, pp.192-197, 2020 (Conference Book)

Abstract

Məqalədə qeyri-neft sənaye və aqrar sektorların inkişafında mühüm əhəmiyyət kəsb edən bu problemin, yəni rəqabət mühitinin formalaşdırılması və daxili bazarın qorunmasının Azərbaycanda araşdırmazdan öncə xarici təcrübəni diqqətə çatdırmağı məqsədəuyğun hesab etmişik. Bir çox Azərbaycan iqtisadçı alimləri məsələnin belə qoyuluşunu qəbul etmirlər. Amma, apardığımız elmi araşdırmalar göstərir ki, hal-hazırda ölkə müəssisələrinin əksəriyyəti keyfiyyətinə, qiymətlərinə və istehsal xərclərinə görə xarici analoqlarla müqayisə oluna bilən istehlaka hazır olan məhdud nomenklatura üzrə az məhsullar istehsal edirlər. Bu məqalədə daxili bazarda rəqabətin formalaşması və daxili bazarın qorunması istiqamətləri xarıci təcrübədən cıxış edilərək araşdırılır.