Qarabağda mədəniyyət turizminin inkişaf etdirilməsi yolları


Creative Commons License

Köçərli Y.

Other, pp.37-39, 2022

  • Publication Type: Other Publication / Other
  • Publication Date: 2022
  • Page Numbers: pp.37-39
  • Azerbaijan State University of Economics (UNEC) Affiliated: Yes

Abstract

           Turizmin iqtisadiyyatda rolu onun sosial-mədəni inkişafda, iqtisadi artımda, tarazlı iqtisadi siyasətdə və beynəlxalq iqtisadi əlaqələrdə xüsusi çəkisi ilə müəyyənləşir. İqtisadi inkişafın müasir mərhələsində həm ənənəvi sahələr üzrə, həm də yüksək texnologiyalar, informasiya və bilik iqtisadiyyatı sahələrində müqayisəli üstünlüklərin təyin edilməsi ilə qlobal iqtisadi sistemdə Qarabağ destinasiyasının iştirakı və ixtisaslaşması əsas prioritetlərdən hesab olunur. Həmçinin, qlobal problemlərin həll edilməsi prosesində və beynəlxalq inkişafın humanitar, innovativ və texnoloji potensialının formalaşmasında işğaldan azad olunmuş ərazilərin yaxından iştirak etməsi təmin edilməlidir. Qarabağda mədəni turizmin əsas cəhətlərindən biri onun mövsümi deyil, ilin bütün fəsillərində həyata keçirilməsini təmin etməkdir. Qarabağda mədəni turizmin inkişaf səviyyəsi sivil və mədəni tərəqqinin göstəricisidir. Vandal Ermənistan dövləti tərəfindən tarixdən silinməsi nəzərdə tutulmuş tarixi abidələrimizin bərpası mədəni turizmin inkişafını sürətləndirən vasitələrdən biri kimi əsaslandırılmalıdır. Bütövlükdə Qarabağın qədimliyini, bəşər sivilizasiyasının formalaşmasındakı rolunu sübuta yetirmək və Qarabağ mədəniyyətinin mədəni irs nümunələrinin dünyaya tanıdılması vətəndaş kimi hər birimizin üzərinə mühüm vəzifələr qoyur. Azərbaycanın hərbi-diplomatik uğuru və beynəlxalq birliyin respublikamıza etimadının təzahürü kimi mədəni layihələrə birbaşa dəstək nümayiş etdirməsi dövlət başçısının qlobal miqyasda nüfuzunun göstəricisi kimi qiymətləndirilir. Qarabağda mədəni turizmin inkişaf amili kimi Qarabağın beynəlxalq imicinin formalaşdırılması, Qarabağ brendindən istifadə üzrə uzunmüddətli fəaliyyət planının işlənib hazırlanması və fəaliyyət göstərməsi, rebrendinq seçimi, mədəni turizm həvəskarlarının məmnuniyyətinin artırılması kimi vəzifələr aktuallıq kəsb edir.

 https://unec.edu.az/application/uploads/2015/02/UNEC_Expert_11_2022.pdf