QARABAĞ VƏ ŞƏRQİ ZƏNGƏZUR BÖLGƏLƏRİNİN TURİZM BİZNESİNDƏ KREATİV DESTİNASİYA MARKETİNQİNİN TƏTBİQİ XÜSUSIYYƏTLƏRİ


Creative Commons License

Təhməzova A.

“Qarabağ və Şərqi Zəngəzur iqtisadi rayonlarında kiçik və orta sahibkarlığın inkişaf perspektivləri” mövzusunda RESPUBLİKA ELMİ-PRAKTİK KONFRANSIN, no.1, pp.427-434, 2025 (Conference Book)

Qısa məlumat

Müasir dünyada turizm ölkələrin sosial və mədəni inkişafına təsir göstərən iqtisadiyyatın əsas sahələrindən biri kimi tanınır. Ona görə də Azərbaycan potensial turizm məkanı kimi böyük potensiala malikdir, lakin onu reallaşdırmaq üçün effektiv marketinq strategiyalarından istifadə etmək lazımdır. Bu kontekstdə marketinq mühüm alətə çevrilir, çünki ölkənin turizm məkanı kimi uğuru onun effektivliyindən asılıdır. Kreativ marketinq ölkənin müsbət imicinin, hədəf auditoriyasının formalaşmasında, unikal turizm təklifinin yaradılmasında mühüm rol oynayır. Müasir dövrdə turizmin daha da inkişafı kompleks yanaşma və müxtəlif strategiyalardan istifadəni tələb edir. Marketinq fəaliyyətinin strateji planlaşdırılması yalnız gənc nəslin cəlb edilməsinə yönəlmiş imicinin inkişafını deyil, həm də turizm məhsulunun şaxələndirilməsinə yönəlmiş aktiv tədbirləri nəzərdə tutur. Bundan əlavə, beynəlxalq tərəfdaşlarla əməkdaşlıq və beynəlxalq tədbirlərdə iştirak Azərbaycanın qlobal bazarda turizm məkanı kimi cəlbediciliyini əhəmiyyətli dərəcədə artıra bilər. Bununla belə, Azərbaycan turizminin bütün potensialına nail olmaq üçün həll edilməli olan problemlər UNEC-95 428 var. Turizm məhsulunun qeyri-kafi spesifikasiyası və bəzi regionlarda, xüsusilə də Qarabağ və Şərqi Zəngəzur bölgələrində mövcud iqtisadi çətinliklər marketinq strategiyalarının hazırlanmasına diqqət və kompleks yanaşma tələb edir. Bu problemlərin həllinə yönəlmiş kreativ marketinq alətlərindən istifadə Azərbaycanın beynəlxalq turizm bazarında sabit və rəqabətli mövqeyini təmin edə bilər. Qeyd olunur ki, turizm məkanlarının ekoloji və sosial məsuliyyətinin artırılmasına yönəlmiş həmin kreativ marketinq strategiyalarına xüsusi diqqət yetirilməlidir. Açar sözlər: kreativ marketinq, turizm destinasiyaları, strateji planlaşdırma, marketinq strategiyaları, rəqabət üstünlükləri, regional inkişaf