Məqalələr
9
Hamısı (9)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (5)
Digər Nəşrlər (4)
3. QARABAĞ VƏ ŞƏRQİ ZƏNGƏZUR İQTİSADİ RAYONLARINDA KƏND TƏSƏRRÜFATI VƏ TURİZM SEKTORLARINDA MARKETİNQİN ƏHƏMİYYƏTİ
“Qarabağ və Şərqi Zəngəzur iqtisadi rayonlarında kiçik və orta sahibkarlığın inkişaf perspektivləri” mövzusunda RESPUBLİKA ELMİ-PRAKTİK KONFRANS
, no.1, pp.299-305, 2025 (Conference Book)
7. INTEGRATED ROLE OF THE MARKETING IN MANAGEMENT OF PRODUCTION AND SALE ACTIVITY
55th International Scientific Conference on Economic and Social Development
, vol.2, no.4, pp.506-509, 2020 (Conference Book)
8. ECONOMIC BASES FOR PROVISION OF SUSTAINABLE DEVELOPMENT
55th International Scientific Conference on Economic and Social Development
, vol.2, no.4, pp.274-277, 2020 (Conference Book)